Dakota Durango Forum banner

Budowa Durango do ucieczki

6.9K views 12 replies 7 participants last post by  ThompsonRay  
#1 ·
Witajcie wszyscy,
Nowy na forach i podekscytowany, aby usłyszeć kilka porad dotyczących trwającego projektu.
Niedawno nabyłem 2000 Durango SLT z 5.9L za bardzo niską cenę, ponieważ miał pewne dość poważne uszkodzenia karoserii, zderzaki były źle ustawione, układ chłodzenia skrzyni biegów przeciekał wszędzie, a napęd na 4 koła nie działał. Od czasu zakupu wytropiłem dawcę z demontażu, aby wymienić przedni i tylny zderzak, a także tylne drzwi pasażera, które wcześniej się nie otwierały i miały ogromną, zardzewiałą ranę po tym, jak ktoś uderzył w słup. Właśnie zainstalowałem 3-calowy tylny "lift" z szeklą z pasującymi kluczami skrętnymi, ponownie wyrównałem zderzaki, naprawiłem problemy z chłodzeniem skrzyni biegów i wymieniłem brakujące połączenie 4WD, które powodowało awarię.
Moje plany dotyczące tego samochodu są proste: chcę pojazdu 4WD, w pewnym stopniu terenowego/odpornego na śnieg, który jest gotowy na wszystko. Na mojej liście części do nabycia w następnej kolejności znajdują się: osłona przeciwnajazdowa, kosz dachowy, podnośnik terenowy i asortyment sprzętu survivalowego. Chcę również zrobić kilka listew świetlnych LED i te bursztynowe światła LED na boki i przód.
Kilka pytań dla każdego, kto zrobił coś podobnego:
-opony??? To coś bardzo potrzebuje opon, ale nie mogę się zdecydować, co kupić. To budżetowa konstrukcja, więc chcę być poniżej 900 dolarów za drzwi.... a 31 to prawdopodobnie jedyna opcja w tej cenie. Jakieś rekomendacje?
-Oświetlenie... czy ktoś ma jakieś porady dotyczące okablowania/montażu świateł, które opisałem, w tym potencjalnie długiej listwy świetlnej montowanej na dachu?
-zawieszenie - podnośnik z szeklą miał niewielki efekt, podczas gdy klucze skrętne faktycznie obniżyły przód... zalecane niedrogie opcje podnoszenia?
-wydech - to coś jest baaaardzo ciche. Jakiś budżetowy wydech, żeby uzyskać trochę dźwięku?
-konfiguracje narzędzi - muszę zachować 3. rząd siedzeń dla dzieciaków, ale chcę mieć miejsce do przechowywania wszystkich narzędzi, które będę tu przechowywać. Wiem, że mała wnęka na podnośnik w bagażniku to jedno miejsce, ale nie pomieści wszystkiego, czego potrzebuję. Jakieś projekty, aby zbudować tu fajne pudełko?
-czy istnieje jakiś sposób na zamontowanie przedniej wyciągarki, która nie wymaga nowego zderzaka?

Dzięki za wszelkie rady! Przepraszam za długi post
 
#2 ·
Okej, oto kilka porad. 3" podniesienia na przednim końcu to za dużo. Istnieją gumowe odboje, które będą dotykać górnych wahaczy przy trzech calach podniesienia. Oznacza to brak ruchu w dół i straszną jazdę na pogo. Klucze skrętne prawdopodobnie nie są poprawnie indeksowane, jeśli ciężarówka jest teraz niższa. Jeśli nadal masz oryginalne klucze, włóż je z powrotem, a następnie podkręć drążki nie więcej niż 2 cale maksymalnie. To najlepsze, co możesz uzyskać z tym przednim końcem. Jeśli chcesz więcej podniesienia, dodaj 3" podniesienie nadwozia.

Opony, przedni układ napędowy nie jest zbyt wytrzymały, więc większa opona zwiększy obciążenie takich części jak łożyska kół i obudowa mechanizmu różnicowego. Maksymalnie powinieneś iść do 33". Szersze byłyby lepsze do śniegu, ale unikaj felg z głębokim talerzem. (te bardziej obciążają łożyska kół)

Dla mnie pojazd ewakuacyjny najlepiej sprawdza się z najcichszym możliwym wydechem. W sytuacji SHTF nie chcesz, aby inni słyszeli, jak nadjeżdżasz. Jeśli ewakuacja jest tematem przewodnim, tanim sposobem na uzyskanie dobrej nuty wydechu jest po prostu wyciągnięcie tłumika i poprowadzenie go prosto. Zgodnie z prawem katalizator musi pozostać i faktycznie dobrze sprawdza się jako tłumik.

Nie jestem fanem listw LED montowanych na dachu. Nie zrozumcie mnie źle, uważam, że diody LED to wspaniałe urządzenia, ale nie na dachu ciężarówki. Najlepszym rodzajem świateł do montażu na dachu są wiązki ołówkowe. Zostały zaprojektowane tak, aby rzucać światło na dużą odległość, a położenie na dachu pomaga w tym. Ale te listwy LED są bardziej jak reflektory. Rzucają światło wszędzie, oświetlając wszystko w odległości kilku stóp od ciężarówki. Duża część tego światła będzie oświetlać maskę i bardzo utrudniać widzenie dalej, ze względu na wysoki kontrast między oświetloną maską a ciemnością za nią. Jeśli zamierzasz umieścić listwę świetlną na ciężarówce, umieść ją gdzieś na przednim końcu, gdzie nie będzie tworzyć kontrastu.

Sugerowanie, gdzie włożyć narzędzia, będzie zależeć od tego, co planujesz przewozić. Prosty zestaw narzędzi można łatwo przewozić. Możesz umieścić je w skrzynce na amunicję i przykręcić do bagażnika dachowego.

Montaż wciągarki. Będziesz potrzebować bardzo solidnego mocowania, aby przykręcić do niego wciągarkę. Fabryczny zderzak nie jest wystarczająco wytrzymały. Jeśli planujesz zamontować osłonę byka, możesz znaleźć taką z wbudowanym mocowaniem wciągarki. Poza tym będziesz potrzebować zderzaka wciągarki jakiegokolwiek typu. Możesz znaleźć jeden na eBay za skromną cenę, a jeśli potrafisz spawać lub znasz kogoś, kto potrafi spawać, możesz go zbudować.

Ed
 
#3 ·
To świetna rada, doceniam odpowiedź!
Rozumiem kwestię opon i podnoszenia, zastosuję się do Twojej rady.
Bug out to raczej temat, który chcę mieć w sferze funkcjonalności, ale wydech to coś, co zawsze robiłem we wszystkich moich samochodach, więc mogę zrobić wyjątek, jeśli chodzi o to, że jest trochę głośniejszy.
Jeśli chodzi o światła LED, zgadzam się z Tobą w kwestii tych na dachu, może po prostu przymocuję krótsze do orurowania, zamienię światła przeciwmgielne na kostki i uznam to za załatwione. Skrzynka na amunicję montowana na dachu to świetny pomysł!
Myślę, że nie odinstaluję kluczy tylko ze względu na ogromny ból, jaki sprawiło ich włożenie, a ponieważ są one obecnie ustawione na bardzo średnią liczbę obrotów na śrubie, mogę po prostu spróbować to dopracować zamiast zakładać stare części. (Zajęło to weekend ze względu na kilka niedogodności podczas instalacji)
Jeśli chodzi o opony i felgi, potrzebowałem tylko usłyszeć, żeby było prosto, próbowałem uzasadnić „33 z głębszymi felgami... mój portfel i ja cieszymy się, że to zły pomysł! Po prostu pomaluję stare części na czarno i prawdopodobnie kupię kilka nowych 31"ek.
Jeśli chodzi o wyciągarkę, poszukam orurowania, które ma na nią miejsce, większość tego, co widziałem dla Durango, pozwala tylko na pełną wymianę zderzaka z zamontowanym tam, ale może wciąż jest nadzieja. Nie jest to konieczność, ale zobaczę, co mogę wymyślić.
Bardzo doceniam Twoją pomoc! Dzięki!
 
#4 ·
Tak naprawdę nie do Bug Out, ale jestem starym Gruntem, więc musi przetrwać bez względu na wszystko. Utrzymuj wszystko tak blisko oryginału, jak to możliwe, a mniej rzeczy pójdzie źle. Właśnie przekroczyłem 224 tys. i wciąż jeździ jak nowa ciężarówka.

RXT ma dużo dobrych informacji. Chciałem mieć światła na górze i zdecydowałem się zachować je w czystości, z wyjątkiem bagażnika. Planuję umieścić kilka świateł w metalowych płytach z boku, aby oświetlić otoczenie ciężarówki w razie potrzeby. Umieściłem światła przeciwmgielne/drogowe na dole zderzaka i 24-calowe światło na osłonie przeciwnajazdowej, co daje więcej niż wystarczającą ilość światła.

Jeśli chodzi o podnoszenie... Po co przejeżdżać przez skałę, skoro zawsze można ją ominąć. Moja ciężarówka przejechała przez wodę ponad opony i nie miała problemu, błoto do góry felg i w ogóle jej to nie ruszyło. Pokonuje również zakręty tak dobrze jak samochód z dużą prędkością, bez przewracania się i poślizgów.
 
#6 ·
Tak naprawdę nie do Bug Out, ale jestem Old Grunt, więc musi przetrwać bez względu na wszystko. Zachowaj wszystko tak blisko oryginału, jak to możliwe, a mniej rzeczy pójdzie źle. Właśnie przekroczyłem 224 tys. i wciąż jeździ jak nowy samochód ciężarowy.

RXT ma dużo dobrych informacji. Chciałem światła na górze i zdecydowałem się zachować je w czystości, z wyjątkiem bagażnika. Planuję umieścić kilka świateł w metalowych płytach z boku, aby oświetlić wokół ciężarówki w razie potrzeby. Umieściłem światła przeciwmgielne/drogowe na dole zderzaka i 24-calowe światło na orurowaniu i to daje więcej niż wystarczająco światła.

Jeśli chodzi o podnoszenie... Po co przejeżdżać przez skałę, skoro zawsze można ją ominąć. Mój samochód ciężarowy przejechał przez wodę ponad opony i nie miał problemu, błoto do góry felg i wcale go to nie ruszyło. Pokonuje również zakręty tak dobrze jak samochód z dużą prędkością, bez przewracania się lub poślizgu.

View attachment 110361
Co za niesamowita budowa! Dzięki za inspirację!
Zachowanie go w stanie fabrycznym wydaje się teraz lepszym wyborem, przynajmniej mechanicznie (jeśli chodzi o oświetlenie, chcę zamienić reflektory i tylne światła na opcje LED) i po prostu umieszczenie bagażnika na górze wygląda niesamowicie! Wreszcie zobaczenie bagażnika dachowego w moim pojeździe potwierdza to dla mnie. Dzięki za radę!
 
#5 ·
Tylko jedno zastrzeżenie, RXT. Szersze opony NIE są lepsze na śnieg. Węższe są lepsze na śniegu w każdych warunkach. Węższe == mniejsza powierzchnia styku == więcej PSI == lepsza przyczepność na śniegu.
 
#10 ·
Wow Britt, uwielbiam Twoje Durango. Poszedłem trochę (właściwie dużo) za daleko ze swoją własną konstrukcją. Ale użyłem platformy Dakota zamiast tego'

Zacząłem od standardowej Dakoty i dowiedziałem się o wszystkich słabościach na własnej skórze. Ostatecznie ulepszyłem wszystko, co było słabe... Z wyjątkiem silnika. 318 był dobry, ale wsadziłem Cummins pod maskę, bo Cummins, prawda?

Ed
 
#13 · (Edited)
Witajcie wszyscy,
Nowy na forach i podekscytowany, aby usłyszeć kilka porad dotyczących trwającego projektu.
Niedawno nabyłem Durango SLT z 2000 roku z silnikiem 5.9L za bardzo niską cenę, ponieważ miał pewne dość poważne uszkodzenia nadwozia, zderzaki były niewspółosiowe, układ chłodzenia skrzyni biegów przeciekał wszędzie, a napęd na 4 koła nie działał. Od czasu zakupu znalazłem dawcę na złomowisku, aby wymienić przedni i tylny zderzak, a także tylne drzwi pasażera, które wcześniej się nie otwierały i miały ogromną, zardzewiałą ranę po tym, jak ktoś uderzył w słup. Właśnie zainstalowałem 3-calowy "lift" tylnego szekli z pasującymi kluczami skrętnymi, wyrównałem zderzaki, naprawiłem problemy z chłodzeniem skrzyni biegów i wymieniłem brakujące połączenie 4WD, które powodowało awarię.
Moje plany dotyczące tego samochodu są proste: chcę pojazdu z napędem na 4 koła, w pewnym stopniu terenowego/odpornego na śnieg, który jest gotowy na wszystko. Na mojej liście części do nabycia w następnej kolejności znajdują się pałąk ochronny, kosz dachowy, podnośnik terenowy i asortyment sprzętu survivalowego. Chcę również zrobić kilka listew świetlnych LED i te bursztynowe światła LED na boki i przód.
Kilka pytań do każdego, kto zrobił coś podobnego:
-opony??? To coś bardzo potrzebuje opon, ale nie mogę się zdecydować, co kupić. Jest to budżetowa konstrukcja, więc chcę być poniżej 900 dolarów za drzwi.... a 31 to prawdopodobnie jedyna opcja w tej cenie. Jakieś rekomendacje?
-Oświetlenie... czy ktoś ma jakieś rady dotyczące okablowania/montażu świateł, które opisałem, w tym potencjalnie długiej listwy świetlnej montowanej na dachu?
-zawieszenie - podnośnik szekli miał niewielki efekt, podczas gdy klucze skrętne faktycznie obniżyły przód... zalecane niedrogie opcje podnoszenia?
-wydech - to coś jest baaardzo ciche. Jakiś budżetowy wydech, żeby uzyskać trochę dźwięku?
-konfiguracje narzędzi - muszę zachować 3. rząd siedzeń dla dzieci, ale chcę miejsca do przechowywania wszystkich narzędzi, które będę tu przechowywać. Wiem, że mała wnęka na podnośnik w bagażniku jest jednym miejscem, ale nie pomieści wszystkiego, czego potrzebuję. Jakieś projekty, aby zbudować tu fajne pudełko?
-czy istnieje sposób na zamontowanie przedniej wyciągarki, która nie wymaga nowego zderzaka??

Dzięki za wszelkie rady! Przepraszam za długi post
Cześć, do wydechu mam zainstalowany tłumik Borla Pro XS dostępny za pośrednictwem Amazon. Istnieją inne opcje i porównania, które przeczytałem tutaj cherry bomb i magnaflow.
Więc jeśli chcesz gardłowego dźwięku, wybierz Borla lub tłumik cherry bomb glass pack.